elediyebiri Evet Canim anneler❤️❤️ dogumuna az kalmis anneler Burda bir toplasalim. Benim dogumuma 20 gün kaldi. Dogumun rahat gecmesi icin ya da dogumu baslatmak icin bildiklerimizi burada paylasalim 💐😘😘
Minnosunannesiii elediyebiri valla benim daha 30 gün var 🤣🤣 ama kim sorsa 15-20 gün kaldı diyorum 🤣🤣🤣 30 çokya kızım biraz erken gelir belki yani sağlıklı olacaksa tabi 36.haftadan sonra doktor ne zaman doğarsa diyo çok risk teşkil etmiyormuş benim kızım da 37 de geliversin ne olacak sanki 🤣🤣🤣 37 +3 doğum tarihimiz olsa Du bakim ne kadar kalmış🤣🤣🤣 şuan da 35+4 13 gün filan ediyo herhalde🤣🤣🤣🤣
SutlacimiYedimmiBen elediyebiri son 30😍 dogum degil dogumdan sonrasi biraz tedirgin ediyor beni 2 çocukla nasil bi hayat beni bekliyor acaba🙄
Pemberuyam_ elediyebiri Benim de doğumuma gününü doldurursa 18 gün kaldı 🤭🌸 37+3 haftalıgim kızım olacak inşallah 🌼
Mervekklkdmn Minnosunannesiii adksmsk ben de böyle düşünüyordum ama 38 olduk daha da gelmeye niyeti yok😀😂😂 hayaller paris
mountindiana Vaktinde gelirse 29 günümüz var. Heyecan, mutluluk, korku, sevinç, gurur, endişe.. bir çok duyguyu aynı anda yaşıyorum🌻
Sevgi19 27 nisan sabahı gün aldık bebeğim ters pozisyonda olduğu için sezeryana karar verdik 😕🥰 korku heyecan bekleyiş hepsi bi arada🤦🏿♀️
Gigy elediyebiri 20 gün falan var bizim de ,ay değişik duygular valla 😍😍😍sağlıcakla gelsin tüm minişler 🐰🤰
Ikrnur Son 11 günüm agrılarım yalancı sancılarm çok fazla bazen doğurcam diyorum 1 2 saate geçiyo 2.doğum da olsa cok fazla Bi korku var ve bekledikçe strese giriyorum Bi an önce gerek sancılarm başlasada bitse diyorum su gibi doğumum olsun saglıkla alalım kucaklarımıza beklemek cok zor🤲
ayminaninannesi Şafak 39 😁kendi doğum günümde doğumum olucak inşallah 😁kızımla aynı gün doğmuş olucaz😋