Kızlar yine çok gereksiz bir meseleyi kafama takıyorum ama ne zaman coşkulu, güzel bir gün geçirsem takacak bir şey buluyorum sanırım. 😅 16+2deyim, herhangi bir kanamam, düşük tehlikem yok çok şükür ama bazen(bugünkü gibi) 3yaşında oğlumu kucağıma alıyorum.İstemsizce, alışkanlıktan oluyor ama sonradan evham yapıyorum. Yaşayanlarınız vardır mutlaka, sonradan çok hafif bir karın ağrım oldu ama geçti. Normal midir 🙏🏽