yaldzz0 Bebeğimizin cinsiyeti belli oldu oğlumuz olucak ama ismine bir türlü karar veremiyorum. Eşimle “Yekta” ismine karar verdik. 2.isimi bana bıraktı. Ve çok kararsızım. Sizce..