Denizyildizii Eylulgunes4444 canım bir post daha açmışsın sanırım hamile olup olmadığını soruyorsun ama adet bitişin 13 nisansa 4 günde hamilelik olmaz belirtisi hiç olmaz
Eylulgunes4444 Denizyildizii hayır olamaz sıcak tutuyorum kendimi ve çok sıcak bir şehir burası zaten
Eylulgunes4444 Denizyildizii ama ilk hafta akıntı adet olacakmış gibi ağrılar olur diyorlar dedim acaba olabilirmi yada başka bir sebep i var
Eylulgunes4444 Denizyildizii bilgim yok ilk haftalar ne oluyor diye baktım hep bu tarz şeyler yazmışlardı yeni evliyim daha 2 aydır olmuyor hep kendimi dinliyorum galiba
Denizyildizii Eylulgunes4444 madem hamilelik hakkında makaleler falan oku cnm yeni evlide olsan bunları bilmen gerekir😊
Eylulgunes4444 Denizyildizii bilmem şart diye birşey yok şuan okuyorum zaten burdan da farklı mecralardan da.
Denizyildizii Eylulgunes4444 bilmen şart değilse madem niye soruyosun burda. Sorularına insan gibi cevap vermişim yönlendirmelerde bulunmuşum güler yüzlü bi şekilde bu ne ters tepki ya ayıp
Eylulgunes4444 Denizyildizii sakin olun relax olmanız gerekir. Yeni evlide olsan bilmen gerekir diye birşey yok onu demek istiyorum bu bilgilere şuan ihtiyacım oldu şuan sordum.