Eeliff_ biz 34 +3 olduk 29. Haftalarda doktoruma şişlik olduğunu söylemiştim ödem olanilir normal demişti…
ama benim bacaklarımda varisim var muhtemelen vajina kısmında da var diye düşünüyorum çarşamba günü doktor muayene edeecek bakalım ne diyecek.
umarım sizinki de sadece ödemdir