ulviyedemirbas2 Eski9 biz yaptırdık isimli cok güzel olmuş eline alınca bile bakıyorsun ki cok iyi verdıyın paraya deyer istagram da Madre bebek sayfası var ordan sipariş verdık fotoğraf atamıyorum yoksa atardım bakardın
Ebrulisss tosbiginannesii 10 parca yaptirdim ben 200 tl 16 tl de kargoydu uclu takimda yaparlar tulum filan ama ne kadar bilmiyorum 🥰