36+1 olduk göbeğim asagiya inmeye başladı ve rahimde ağrı var normal mi ?
Teslime42 Benim göbeğim hep aşağıda canım. Bu bi doğum belirtisi olmuyor.
TheBaby sızlama neden oluyor acaba ?
Teslime42 Sızlama kramp ve daha bir sürü şey. Bilmiyorum ki.