Merve1996 canm doktora git hemen imkanın varsa bendede 30 haftada ıslanmıştı bebegin suyuymuş enfeksiyon varmış bende doktor serumla ilaçla durdurdu belki sennde doğumun başlayacaktır en azından aklında bişey kalmaz bebek susuz kalırsa dışkısını yer Allah korusun zehirlenir