Asyachngr merhaba, 6. Haftamda kanamam başlamıştı, ben doktora gittim. Progestan iğne ve iki gün yatış verdi, kese etrafında kanama görmüştü. Eve döndükten sonra 12.haftam bitene kadar progestan kullanmayı sürdürdüm (hap) ve yine de ara ara lekelenme görmeye devam ettim. Eğer imkanınız varsa bir kadın doğum aciline gidin. İlk on iki hafta düşük riski var çünkü.