Kızlar dün eşimle birlikte olduk. Bugün sabah bel ve kasık agrısı ile uyandım. Lavobaya gittiğimde kanamam başlamıştı. Adetime 2 gün var normalde eğer gününde olurdum. Birde hep adet öncesi lekelenmem olurdu bu sefer direk kanamam başladı çok şaşırdım? Yumurtlama takibi yaptım üzerinden 13 gün geçti 🙏 düşük olabilir ?