Merhaba hanımlar 6+2 haftalık hamileyim .bu aralar herşey bana çok kötü kokmaya başladı . evi komple temizledim oda spreyleri sıktım ama yok yine geçemedi .acabaa bizim evdemi sorun var dedim kaynanamgile gittik onların evde bana çok kötü koktu ve aynı koku .nereye gidersem gidiyim burnumda hep o kötü koku var .tuvalete de gitsem mutfağada gitsem aynı .5 yaşında bir kızım var o bile bana kötü kokmaya başladı 😞bu durum çok canımı sıkmaya başladı artık .bu durum yüzünden mutfağa giremiyorum doğru düzgün birşey yiyip içemiyorum .benimle aynı durumda olan varmı acaba gebelikle alakası varmıdırki 🤔