shrbn25- bugüne kadar catlasdım bundan sonra catlamam rahatlıgı ile gezdım biseyde sürmedim 😂Tabi sabah aynada karnıma bakana kadar belimın ordN baslamıs azcık catlamya 🤦🏻♀️sinir bozucu bisey ya yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik derken
SuPerisi01 shrbn25- öyle oluyor genelde sonlara doğru 😂 bende öyleydim karnım hiç yoktu lierac krem kullandım sonra bebiş birden büyüyünce haliyle oldu yinede badem yağı kullanıyorum o biraz azaltıyormuş 🤦🏼♀️
Mlkrfk shrbn25- bende 34. Haftamdayım her gün hindistancevizi yağı kullanıyorum. Çatlamadım daha şu ana kadar ama çatlamayacağım da diyemem tabiki 😇 son anlarda birden büyüyünce olabilir ama gene de kullanım derim çok iyi nemlendiriyor.
Susam1 shrbn25- aynı şey bende de var 35te göbek deliğinin çevresinde oluştu çatlak 🤗 kızıma aldığım dalinin vazelinini sürüyorum bu 1 haftadır 😁
shrbn25- Mlkrfk ben hic bşsey kullanmadığım halde catlamadm 34-35 cok normal gecti tabi bu sabaha kasar aniden oluyoo😊
Mlkrfk shrbn25- aynen öyle abiden oluyor diyor tüm çatlayanlar yani oda bizim vücudumuza miniklerimizden bir iz kalsın ne diyelim 😇🙏