SemaIrem 32+2 biraz biraz alışveriş yaptım. Kısmetse doğumum 10 Haziran görünüyor , doğum temizliğini bayramdan sonraya bıraktım 😊 herkes çantalarını filan hazırlamış eksiklerini tamamlamış. Geç mi kalıyoruz acaba diyorum . Ama doğum temizliğini bırakmamın sebebi kışlıkları da kaldıracağım , oğluma dolapta yer açacağım. Zaten temizlik , son kalan eksikleri tamamlayıp , eşyaları hazırlama iki üç günümüzü filan alır herhalde annem gelecek yardıma hem görümcem. Bir de yardımcı bir kadın tutarım diye düşünüyorum. Bu arada hediyelik hazırlamaya karar verdim. Eskiden olsa hastane masası süslerdik. Ben şimdi de açıkçası az miktarda hediyelik ve masa hazırlamayı düşünüyorum. Kayınvalidem annem kardeşim görümcem olacak. En azından hevesimizi alalım ☺️