Blogbal ablam 6 aylikken annem bana hamile kalmış, ablam yaramaz bir bebekmiş hatta. Ikinizi büyütmesi zor oldu der hep ama iyiki olmuş da der. Yani şer bildiğinizde hayır, hayır bildiginizde şer olabilir. Öyle düşünün. Istesen de istemesen de o senin karnında bi evlat, bi can. Neden bu kadar olumsuz bakiyorsunuz bu konuya?