Canım aynısı benimde oldu çok kötü bi koku vardı bende gebeyim iğnelerden sanıyordum düşük iğneleri haplar ama geçenlerde kasıklarım çok ağrıdı acile gittim bebeğim gayet iyi ama alttan baktılar yeşil akıntın var dedi yani enfeksiyon olmuşum hemen antibiyotik vede fitil kullandım şimdi iyiyim sizlerde ihmal etmeyin gidin doktora