Kızlar 16+2 yim. Dün kontrolüm vardı herşey çok şükür yolunda çıktı. Dün kontrolden 3-4 saat sonra sağ kasığımda böyle değişik bi nefes kesen sancı mı desem bıçak batma hissi mi desem o tarz şeyler hissettim. Bugünde sol tarafımda oluyor. Bu haftalarda normal mi ?