benaslindayohum Kamile71 dinlendir kendini yatarak bacaklarini yastıkla hafiften yuksek tut insallah bir iki gune geçer
Kamile71 benaslindayohum sizdede oldumu çatı ağrısı, bu hafta başladı erken gibi geldi bana doktora gidiymmi sizce
NAZ2333 NAZ2333 tek onemli olan şu an perde ve camlar olmqdi ablami cagirirm toplasan 4 tane cam var ama balkon kapali katlanir cam tabureye cikip inmem lazim gecen gun oyle yaptim baya zorlandim o yuzden biraz tirsiyorm baski yapti kasiklarima merdivenle silim diyorm kaynanam musaade etmiyo bosver diyo 🤣🤣beraber oturuyoruz allah korusun ayagin kayar dusersn diyo hakli kadin bakalm canm hayirlisi
Aysun1983 Farrida yardımcım var hafta da bir yarım gün geliyor ama bende yine yapıyorum yapmadan olmuyor ki sadece ağır işleri ona bırakıyorum
ilkannelikkk Farrida 28.haftaya kadar eşim yaptı şimdi 33 haftalığım sil süpür toz al tuvalet banyo mutfak dolapları vs herşeyi yapıyorum nasıl olsa doğsa yaşar kafasına girdim 😂 tabi yine rabbim bilir ama riskli günler geride kaldı şükür
benaslindayohum Kamile71 cati agrim yokta ben riskliyim zaten yeni fark edildi o yuzden hep yatis verildi 2 gundur yemekleri dahi adam yapiyor. Birazcik dinlendir bakalim kendini bi anda yuklendigin icin agriyor olabilir bebek hareketlerini de takip edebilirsin eger hissediyorsan
Petyynut ben mesela riskim olduğu için yapamıyorum normalde sürekli dip köşe temizlerim ama şu an doktorum yasakladı sadece günlük ufak tefek işleri yapabiliyorum toz alma, hafif süpürme gibi
Ozlem23 Farrida bana eşim yaptirmiyo elinde olsa tuvalete bile gidecek benim yerime şimdi annem geldi o yapiyo sağolsun
benaslindayohum Kamile71 o pozisyonuyla alakali arada asagi vurur arada göbeğin yanına 😊 dinlenince agrin gecer insallah 1 2 gune gecmezse doktora git ama
zeyzey87 Farrida evet sabah 9.30 nişanım geldi ben hiçbişey olmamışcasına bütün evi süpürdüm sildim tozunu aldım
Semashbl zeyzey87 Keşke yapmasaydınız çünkü bu enerji aslında doğumda kullanmanız içindi siz temizlikte kullanmışsınız 🤷
canserko 25 haftalıktan itibaren yapmıyorum haftada bir yardımcımız temizlik ütü yapıp gidiyor sağolsun ondan öncede eşimle beraber yapıyorduk eli pek yatkındır :)
Crn1996 Farrida mecburen canım yemek bulaşık sil süpür ütü en başından beri yapmaya devam ettim çok şükür yapabildiğim yere kadar yaparım diye düşünüyorum 32 haftalık olduk 😊
Milenka Farrida ben bugün mutfak dolaplarını cifledim. Sonra markete gıdım gelim dedim Sol tarafima bir ağrı girdi.Tin tin yürüyerek ilerlemek zorunda kaldım .24 haftaligim Sanırım detaylı işlere girmemek gerekiyor 🙄🙄
Minik_fasulye Bende 9 haftalığım içerden kanamam var . Gurbetteyim eşim de işe gidiyor günlük işleri mecbur ben yapıyorum hafta sonu da eşim yardımcı oluyor