Srfdycn Bende de çift rahim deniliyor ama şekli tam söylenmiyor şuan 19+5 deyiz başlarda sorun yaşadık ama şimdilerde iyiyiz bakalım süreç nasıl ilerleyecek
Srfdycn bufemu ilk 12 hafta kanamam oldu kahverengi lekelenmem oldu iğne kullandım falan bebek büyüdükçe geçti o sorunlar yeri dar olduğunu söyleniyor sadece nasıl olacak bende bilmiyorum korkuyorum da zaten