@deletedmom28 Eşimde vardiyalı çalışıyor şu an işte gece 1de gelecek acaba onu mu beklesem geceye kadar geçer mi yoksa beklemeden gitsem mi bilemedim canım ya karnım genişlediği için mi diyorum abartıyor muyum diye düşünüyorum ama gerçekten çok acıyor bilemedim öyle nazlı bir insan da değilim acıya dayanıklıyımdır ama değişik bir acı