Stres olmayın ben ilk transferimde aşırı ama aşırı gergin endişeli idim iki embrıyo transferi yaptı tutmadı. Martta 2.kez transfer oldum asla gerilmedim doktor gel dedi gittim iğne dedim vurdum ilaç dedi içtim ne dese sorgulamadan stressiz yaptım. Yine 2 embrıyo transfer etti.
ve şu an ikizlere gebeyim ❤️ Allah sağlıkla devam ettirsin inşallah 🙏🏻 Çokk emek var bu işte.. sizi sadece bu tedaviyi görenler anlar. Hala her gün iğne vuruyorum kendime bitmedi de çabası.. ama pozitif düşünmek lazım bunu anladım . Olacağı varsa olacak zaten , pozitif olun ve sağlıklı beslenin yeter 🙏🏻🙏🏻