Aykem çok haklısın zor bir süreç sen elinden geleni yaptıysan gerisini Rabbim bilir inşallah tez zamanda sağlıkla gebe kalıp sağlıkla kucağına alırsın canım. Seni çok iyi anlıyorum bende 2 yıldır çocuğumun olmamasına alışmıştım ama olup kaybetmek daha acı İnan bana kürtaj oldum çok üzüldüm yıprandım, sonra süpriz bi şekilde ikizlere hamile kaldım erken doğdular ikizlerimide kaybettim böylesi daha zormuş ama çocuğumun olmadığı zamanlarda bilememişim olupta kaybetmenin daha acı olduğunu. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🌸