Defne033 Merhaba,güzel insanlar💛 11 gun once ovulasyondaydım ve çatlama oldu ve bugun aklıma geldi ovulasyon testi yapmaya bu sonuç nedir ? Artık ovulasyon bitiyor demek mi ? Pek anlamıyorum da? goguslerimde hassasiyetlik var. resimag.com/i/baf03319e83a
Aykem Defne033 çatlamadan sonra yapmana gerek yok cnm. Ama gebelik öğrenmek için kullanıyorsan t çizgin daha koyu olmalı
2melekannesi_ Defne033 yani evet baya belirgin aslında ama kesin vardır da diyemeyiz 5-6 gnü varmış çünkü. Ben de biraz sizin durumdayım şuan bat 22 nisan ovulasyona bakıyorum hergün bugün koyulaştı mı gebelik mi diye. Biraz zor ama sabretmemiz lazım galiba bir kaç gün daha
Glbhr-97 Defne033 Defne033 gebelik olduğunda t çizgisinin daha koyu çıkması gerekiyor canım yaptığın ilk dk da ben denemiştim koyu kırmızı çıkmıştı ilk dk da
Defne033 2melekannesi_ İnşallah hamilelik vardır canım 🙏🏻🤲🏻 İnşallah….. isteyen herkese Allahım nasip etsin!
Glbhr-97 Defne033 kaç gün var canım bende geçen ay yumurtlama takibi yaptım evde 10 gün önce hamile olduğumu öğrendim inşAllah sende güzel haberler alırsın