Iremozer 34+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim kızlar bugün randevum vardı ultrason ölçüleri geçen değerlime gittiğime göre daha azdı bir kaç değeri son haftalarda yerleri çok sıkışık olduğu için mi düzgün ölçemedi acaba doktor çünkü ona sormayı unuttum
Tugcekkkkk Iremozer belki azalması gereken değerlerdir. Bir anormallik olsa doktor mutlaka söylerdi. Bir de ilk gebeliğiniz mi? Doğum vakti belli mi
Sevdalianne Iremozer evet canim son haftalarda ikizler yavas kilo almaya basliyor benim doktorum oyle demişti 32 ye kadar normal geldi bebislerim sonrasinda haftalarina gore düşük kiloda çıktı ölçümleri
Ezgi5566 Iremozer benimde 33+2 oldu artık ölçümler doğru çıkmayabilir dedi banada doktorum zor oluyor dedi
Iremozer Tugcekkkkk evet canım ilk gebeliğim doğumla alakalı hiç bişi demedi herşey normal gidiyor çok şükür bugün 10 gün sonra görüşürüz bebekler acele etmezse dedi kesin bi konuşmamız olmadı hiç
Iremozer Sevdalianne şimdi kaç haftalıksın canım bugün çok uğraştı bide bebekler çok sıkışık ekrana bile zor sığdırıyordu doktorum
Sevdalianne Iremozer simdi 36+1 en son 4 gun oncesinde bebekler 2017 ve 2200 gramlardi cift yumurtalar. 23 nisan sezeryan günümüz kilo az aldiklari icin daha fazla bekletmek istemiyor doktorum
Iremozer Ezgi5566 aynen 10 gün önce gittiğimde fl 34+4 ölçmüştü bugün 34+3 ölçtü mesela çocuğun bacak boyu kısılacak değil ya 😂
funda035 Benim 35+2 oldular 33den beri kiloları çok artmıyor ama doktorum ikizlerde normal dedi. Suları ve kan akışları normal olduğu sürece mümkün olduğunce içeride tutmaya çalışıyorlar😊
funda035 Iremozer bnmde kafama takılıyordu bebekler 2şer kiloya kadar geldiler bi daha pek artmadılar diye ama doktor normal diyorsa normaldir dedik😊 değerleri yerinde olsun sağlıklı olsunlarda doğduktan sonra da kilo alsalar olur😊
Ezgi5566 Iremozer aynen benimde bir hafta önceye göre kilosunu 250 gram az soyledi çünkü birini sonra artık tam ölçü alamayabilirim zor oluyor falan dedi
Iremozer funda035 doğduklarında ölçümlere göre daha kilolu çıkan ikiz bebekler okumuştum forum da inşallah küvez ihtiyacı olmadan sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız başka bir isteğim duam yok ☺️
funda035 Iremozer benim doğum tarihim bile belli olamıyor malesef. Sabah akşam bekliyoruz. Doktor bir hafta daha içeride tutarsan küvöze falan gerek kalmadan atlatırız diyor. Bakalım yaramazlık yapmazlarsa şümdilik içerideler😊
Iremozer funda035 aynen bende de bir tarih belirlemedi nst de gayet güzel çıktı bugün ama senin haftan güzel maşallah bence korkma artık sen ciğer iğnesi olmuşsundur zaten
funda035 Iremozer evet geçen hafta iğne yaptık çünkü oğlanın suyu azalmıştı biraz. Birazda o yüzden korktuk daha çok azalırsa erken almak zorunda kalırız diye ama idare ediyor şimdilik.