cemre17 merhaba bende yeni 8 haftalık oldum geçtiğimiz günlerde aynı sorunu bende çektim duphalac şurubu önerdiler lakin öyle kötü tadı vardı ki glakoz gibi çok ağır ben içince kustum. Daha sonra başka bir ilaç önerdi doktorum onu aldım ismi dulcolax minik kapsuller Bi kere aldım 4 5 saat sonra işe yaradı bağırsaklarım çalışmaya başladı. Tavsiye ederim