Kbradm 35+4 bende suan pozitifim çok şükür ki kişiden kişiye değişiyor kendini salma hasta moduna girme inan daha kolay atlatiyosun ben yatınca baş ağrısından kalkamıyorum sol kasigima vuruyor ağrılar ama hareket halinde olunca normal rutin günümde gibi geçiyor çok şükür ilac kullanmadığımız için c ve d vitamini öneriyor doktor ateşin olursa parol veriyor çok şükür ateş olayi da yaşamadım tek belirtim burun tikanikligiydi beslenmeye dikkat ettik mi meyve tükettik mi hiç problem yok inanın iş beyinde bitiyor hasta moduna girmeyin zaten bebek hareketlerinden de anlayacaksın iyi olduğunu kızım normal günlere göre daha aktif