Duygu538 benimde hamile kaldığımı öğrendiğim anda içime erkek doğdu.. 😉 Hep erkek kıyafetlerine baktım ailemde de hep erkek dediler. Bir tek eşimin babası kız torun istiyodu o yanıldı 😅 biz 17.haftada öğrenmiştik acaba kordon mu vs doktor yanlış mı gördü diye düşünceler kapladı 💭 sonra başka doktora gittik oda erkek demişti.. 34+3 olduk 💃🏼 İlk 3 ay ben eski kaşar ve dondurma tükettim artık eve gün aşırı eski kaşar alıyordu eşim🙈 Hep oğlum olucam benim analar hisseder diyordum 😅 Ama tabiki en başından beri hep Allahım sağlıklı sıhhatli olsun, hayırlı evlat olsun kız-erkek farketmez diye dua ettim 🤲🏿 Demekki hayırlısı böyleymiş 🌼