İyi günler hanımlar, 28+3 ün dün oğluşum sabahtan öğleye kadar hiç hareket etmedi doktora gittik bi sıkıntı olmadığını söyledi( normalde çok hareketliydi) bugün sabahtan biraz kıpırdandı bayadır yine sesi çıkmıyor çikolata falanda yedim ama yok. Sizce normal mi fazla streste yapmak istemiyorum ama korkuyorum