Gzdegemn benim de bir oğlum var 15 haftalığım erkek yine ☺️ Herkes kız bu,şimdiki kesin kız deyip durdu sürekli. Cinsiyeti yeni belli oldu söyleyince aynı tepkileri aldım. Hmm hayırlısı olsun yaa, içten olmayan bi sağlıklı olsun da gerisi boş, üçüncüsü kız olur cümleleri 🤦🏼♀️Ne hoş Arkadaşça büyüyen iki delikanlı yetişecek diyen çok nadir🤷🏻♀️ İnsanlar anne psikolojisi falan düşünmezler sen denilenleri denilecekleri boşver evlatlarınla mutlu olmaya bak🌸