@1DenizKizii ben de 39.haftadayım. Bugün nst ye girdim sıfır sancı çıktı önceden 100leri bulan sancım çıkardı bir tane bile olsa şimdi ortada bir şey yok. Doktor da bunun üzerine eğer sancıya odaklanırsan kaçar idrarı tutmak gibi düşün ona odaklanırsan o da kaçar bir süre sonra dedi. Düşününce çok haklı. Kafamıza taktıkça doğası varsa da doğmayacak 😁😁