Mengihilal Pnr_kync24 beklenti içinde olmak bu süreçte insanı çok yoruyor 😞 aslında boşverip tarihlere günlere takılmadan hayata karışsak daha kolay geçecek bu son günler ama nerde 🤷🏻♀️ Hepimiz sağlıkla sıhhatle kavuşalım bebeklerimize inşallah 🤲🏻
Pnr_kync24 Mengihilal aynen öyle hep aklımızda olduğu için hesap yapıp yapıp sıkılıyoruz sanki zaman hiç geçmiyor 🤭
Seyhasya Ebru6161 aynı durum bendede var 35 4 günlük dün baya bir karın sertleşmesi oldu kasikda acı var sanki kafa Orda hissediyorum kıpır kıpır bebeğim için aciyordu bugün iyiyim şükür buyudukce yasicaz bu sorunu sanırım kontrolüm var yakında bakalım ne olucak
Ebru6161 Seyhasya aynen ya büyüyo yada yerlestikce agri yapiyo ins hayirli zamanda kucagimiza aliriz🙏
FatmaKpln YazeeL merhabalar canım benimde pembe geldi o tarz mıydı senin benimde yalancı sancılar var sanki gerçek sancılar ne zaman gelir acaba 37+1 deyim
Uras006 yildizfero01 cok ozur dileyerek araya giriyorum ama sancim cikti dediginiz icin sormadan yapamayacagim gaz sancisi gibi mi acaba ?
yildizfero01 Uras006 yok cnm dogum sancısı gaz sancisina benzemez düzenli gelir Dun dogum ettim ben çok şükür hayırlısı ile kızımızı kucağımıza almayı nasip etti rabbim Hayırlı sağlıklı uzun ömürlü bir şekilde büyütmeyi nasip etsin inşallah rabbim
MerveDurr Ebru6161 canım benim kendi sancım yoktu suni ile doğurdum inan dayanamıyorsun zaten ağrılara bel kasıklar heryern ağrıo
yildizfero01 Uras006 Amin cnm teşekkür ederim darısı sizede inşallah 🥰🥰🤲🤲🥰😍❤hayırlı sağlıklı uzun ömürlü bir şekilde kucağınıza almayı büyütmeyi nasip etsin inşallah rabbim
Kubra-nisan Bende 39+6 yım felaket derecede bel ağrısı yaşıyorum kopacak gibi bi de vajinama alttan baskı var umarım bu doğum belirtileridir 😩🤷🏻♀️
Poyraz_basak Yarencerenn bu programda var ya sancı girince tiklican bitince bidaha tiklican o dakikasını kaydediyo altta
Kbrnr_gktp1 Bende 37+1 im böyle ufak ufak sancılarım var inşallah çok geçmeden doğum yaparım kızlar hamilelik alerjim çıktı benim heryerim kaşınıyor ve yara oldu inşallah miniğim çok beklemeden gelir🙏😇
minisinannesiiii Ebru6161 sanki kabız olmuş gibi bi sancı geliyo ara ara büyük tuvaletiniz varda yapamiyo gibi
Ebru6161 minisinannesiiii yok öyle degildi benimki gecti zaten 😊ama.ögrendm bYa nasi bseye benzedigini yazilanlardn tesekkr ederim
Senasonmez Ebru6161 kambur seklindemisin bebek sancısı yavaştan sertleşiyor önce karın sonra baskı oluyorikinma hissi oluyor sanki kakan gelior gibi bir gelip bir gidiyor bir gelip bir gidiyor doğum olursa çok çabuk anlasilir ☺️
Ebru6161 Senasonmez yok canim gecti benim belirtiler hafiflemis gibym aksine sanirm aşa biraz baski yapti ondandi
yildizfero01 Ebru6161 teşekkür ediyorum cnm hayırlı sağlıklı uzun ömürlü bir şekilde gününü doldurur doldurmaz gelsin inşallah q🥰🥰🤲🤲