32 haftalik hamileyim korona oldm 6.gundeyim ara sira agrilarim oluyor oksurukle .dun aksamustu nefesm daralmaya basladi acile giittim ama orduda hastanelerde yer olmadigi icin tedavi etmediler.benim gibi olanlar var mi lutfen bilgilerinizi paylasir misinz cok ihtiyacim var😔