Seydayoldas 35+5 deyim bunu yaklaşık 1 aydır yaşıyorum artık dün gece dayanamadım acile gittim bebeğim hala makat gelişli çatı muayenesi yaptı açılma filan yok sadece ntsde hafif sancılarım çıktı yalancı sancıymış doktor yeri daraldığı ve dönmeye çalıştığı için oluyor dedi, kanaman kahverengi leke yeşilimsi akıntı çişini tutamama hissin olursa hiç bekleme hemen gel dedi ilk kızımda 36 haftada doğdu sancı çekmeden 4 cm açılma olmuştu yine aynı olur sancısız açılırsın die göndermek istemedi ama ben çıktım. Beklemedeyim