Milanaaaa Kızlar 22 haftalık gebeyim dün gece sol tarafıma doğru uyuduğum için sanırım kalbimin üstüne doğru uyumuşum iki kere kalbim sıkışarak nefes alamayarak uyandım bebeğe bir zararı olur mu
Mom5444 Milanaaaa doktorlar zaten sol tarafa doğru öneriyor ve ilerlerlermiş haftalarda 30 şu haftalarda yani sola yatınca daha rahat ediyorsun
Milanaaaa Mom5444 bana da doktorum sol dedi ama iki kere kalbim sıkışarak uyandım zor nefes alıyordum😔
Mom5444 Milanaaaa daha haftalarında küçük yani istediğin pozisyonda yatabilirsin bence yani sağa dönsende rahat edersin 😊 ama karnın iyice büyüdükçe sola doğru rahat ediyor insan yani ben öyleyim kendini sola yatmak için hiç zorlamana gerek yok zamanı gelince zaten sola doğru rahat ediyor insan