Slm canlar. Pkos hastasiyim Bi kere normal yolla kimyassal gebelik yasadim. Üzerinden 3 ay gecti suan doktorum yasim 33 oldugu icin beklemenin anlami yok Clomene baslayalim dedi. Adet günümü Bekliyoruz. Tecrübelerinizi paylasirmisiniz bu baslikta. Cok heyecanliyim ikiz olsun istiyorum Rabbim nasip ederse