Merhaba sevgili anneler,oğlumla 39+3 olduk ama hala gelmeye niyeti yok.Dün kontrolümüz vardı kanala girmemiş🙄Hiçbir belirtim de yok.Doktorum salı gününe randevu verdi.39+6 oluyoruz o zaman.İstersen 42. haftaya kadar beklerim,istersen suni sancıyla başlatırım, bekleyip strese girmek istemiyorum dersen de sezeryanla alırız dedi.Çok kararsızım.Salıya kadar gelir umarım.Benim gibi olan anneler var mı ne yapmayı düşünüyorsunuz?