Umkmeryem 20 haftalık hamileyim ama halen bebeği hissedemiyorum 2. Hamileliğim aslında ama bilemiyorum. Kaç haftalık hissettiniz
Moms Umkmeryem bende 20+3 üm ama 18 haftalıkken hissettim 😍 uzanında daha net hissediyorum hareketlerini 🤗😇
SaadetBayrak Bnmde ikinci geneliğim ilkimde 21 de hissetmiştim bu bebeğimi 17 den beri net vuruşları hissediyorum 20 haftalıpz çok sık oynuyo yatıyorum hep öyle daha çok vuruyo😊
Umkmeryem SaadetBayrak maşallah siz erken hissetmişsiniz bizde tık yok herkez soruyor sordukça strese giriyorum ☺️☺️
deleytedmom257 Benimde 2. hamileliğim 16. haftadan beri hissediyorum.ama şu 2 3 gündür az az hissediyorum. Çok ta dinlememeye çalış derim.insan dinledikçe harekette olmayınca Daha Çok tedirgin oluyor.allh ın izniyle 1 kaç hafta sonra bize bütün güçleriyle vuracaklar inşallh tekmelerini😀