Merhaba kızlar bende 38+4 teyim 36 haftadayken az biraz nişanım gelmişti perşembe çatı muayenem vardı doktor 1 buçuk cm açtım dedi şaşırdım dün de biraz koyu renkte nişanım geldi biraz daha fazlaydı bugün de ayrı ayrı küçük parçalar halinde geldi dizinde öyle parça parça geldi mi acaba