Sznmr Kalp atışına göre cinsiyet tahmini ne kadar doğru sizce ?? 9. Haftadayız doktorumuz erkek olma ihtimali çok yüksek dedi kalp atışımız 180 🙄
ikincimucizemmmm Sznmr benim ilk hamileligimdede kalp atışı 180 di 9. Haftada ekmek yüksek ihtimalle demişti erkek oldu şimdi kızım olacak inş bu geç gösterdi 16. Haftamda kız dedi doktorum erkekler daha erken gösteriyor canım
Mutiess Sznmr kalp atışıyla cinsiyetin bir alakası yokmuş. Bunu ilk duyduğumda bende doktoruma sormuştum ve böyle bir şeyin olmadığını söylemişti🤦🏻♀️
Sznmr Mutiess bizede öyle dedi 🙈 ama bu kulaktan duymaların da bazen bi gerçeklik payı oluyo ya merak işte 🤭