Yarennnkan Arkadaşlar bugün 10 gün oldu doğum yaptım dikislerim 6 gündür nohut büyüklüğünde 3 tane şişmiş 3 nohut kadar sisik var neden böyle olmuş anlamadım 🤕
Anneaksoy Yarennnkan bendr dikişlerim şişti anlıyorum diyodum doktora gittim gayet iyi durumda dedi ama bna şiş gbi geliyordu Bi muayene ol sende
Tugba6336 Yarennnkan Benim de şişmiş ama benim dikişleryanlış iyileşmişti. Sizin daha iyileşmesi için çok erken. Doktorunuzun numarası varsa mutlaka sorun
Hmsrqw Genital bölgenizi iç çamaşırınızı temiz ve kuru tutmadığınız sürece enfeksiyon kapar kapmıştır
Ayseeemirinannesiii Bende de vardi canim şişlik dün gittim dikişim düsmüs bi muayene ol her ihtimale karsi cok canini yakiyo insanin ins gecer bi an once