Haticecakirr Hilal97_ çok şükür şimdilik iyi gidiyor pzt kontrolümüz var 17 haftalık olucaz o gün inşallah cinsiyetini öğreniriz diye bekliyoruz bakalım 😂
hugeeyedgirl Hilal97_ 16+5ten selam, en başından beridir hiç belirti vermedim, bulantı-kusma-aşerme falan hiç olmadı. Çalıştığım için sanırım, normalden fazla yoruluyorum sadece. Onun dışında hamile olduğumu bile unuturdum kıyafetlerim dar gelmese 😅😅
minikprensimmm123 Mom54544 Nasıl güzel ya bende 15+1 deyim kusma devam bulantılar arttı üstüne tansiyonum düşüyor onu da ekledim artı bel ağrısı 🤣🤦♀️
Hilal97_ Mom54544 ya bende bir sabah kotu kalkiyorum bir sabahta hic hamile değilmişim gibi korkuyorum acaba birsey mi oldu diye 😒
Mom54544 minikprensimmm123 Bı kere kustum yumurta pisirmistim kendime yarısını yiyemeden vc de buldum kendimi yumurtadan kaynaklı olabilir diye düşündüm organikti yumurta babam almıştı bünye ters tepsi verdi galiba dedim 😂😂Sadece sırt üstü TV izlerken falan uzandigimda kalkarken ağrıyo uzun süre ayakta durunca agriyo belim ama hamilelik öncesi de vardı bende bel ağrısı oda belirti değil gözümde 😂
Fatmazel Mom54544 Bende yumurta yiyince çok kötü oluyorum ya özellikle organik yumurta midemi çok bulandırıyor. Normalde çok güzel bi hamilelik geçiriyorum hiç bi belirtim olmadı şimdiye kadar (ilk ay bel ağrısı ve regl olmama dışında😀) hiç bi belirti yaşamadim gayet iyi gidiyordu ki organik yumurtaya kadar… Neden aceba bünyemiz neden kabul etmiyor
minikprensimmm123 Mom54544 Ahahaha bende yumurtayı görmek bile istemiyorum tavuk görsem midem allak bullak oluyor 2. Trimester bal ayı diyorlar dı benim ki yine aynı devam ediyor daha bal ayına giremedim 🤣🤣
Fatmazel Haticecakirr çoktan öğrenmiş olmanız gerekmez miydi? Gerçi bazı doktorlar görseler bile geç söylemeyi tercih ediyor 😊
Hilal97_ Haticecakirr ne güzel maşallah ben ogrendjm ama surekli tedirginim eğiliyorum kalkiyorum 3 yaşında oğlum var kucaklıyorum neredeyse her gün doktora gitmek istiyorum
Fatmazel Haticecakirr Hmm o küçük detayı atlamışım tabi 😀 evet bi de göstermeyen minikler var ki insanı iyice merak ettiriyor aksjjsjs çikolata yiyin bi kaç tane bi saat önceden kıpır kıpır oluyolar😊 en azından bizim minik öyleydi aksjsj
Mom54544 minikprensimmm123 Bilmiyorum bal ayı mi başka ay mi 😂😂 valla tavuk et patates kızartması yumurta yapmaya başlayınca midem tiksiniyo azcik yiyorum patates falan hiç yiyemiyorum 🤭
Eylul_53 Hilal97_ yediğim yemekleri çıkarmaktan iğrendim artık bıraksalar lavaboda yatıcam o derece ilaçlar da fayda etmiyor ölü gibiyim 😞
Belinay01 Hilal97_ 16+3 den selamlar bulantım bitti sayılır şükür iştahım da düzeldi hala cinsiyetini öğrenemedik sizlerin nasıl geçiyor
_melike_6 Hilal97_ Ayakta fazla duruyoruz bazen ondan bazen de hareketsiz kaldığımızdan 😅 değişik bir durum