Sevda1906 Busraayaz bende orada yapmıştım çok iyi doktor kadın dogumcuya gittiniz mi peki hiç doktor iyi mi
Sumbul Ben o hastane hakkında birçok kişiden çok olumsuz yorumlar duydum. Babama da yanlış teşhis konulduğundan araştırmıştım.
Sevda1906 Sumbul ben geçen sene kızımı orda doğurdum çok memnum kaldım ebelerden falan suan doktor değişmiş bilmiyorum nasıl biri ama memnum kalmıştım