Kbraelif_15 Kızlar 33 haftalık olduk bebeğim çok hareketli gün içinde çok zorlandığım zamanlar hatta nolur artık biraz dinlen diye yalvardığım oluyo 🙈 Sizin bebişlerde öyle mi yada biraz sakinleşmeleri için yaptığınız bişey var mı 🥰
plakayerli Kbraelif_15 ben özellikle uzanınca ittiriyor allah allah rahat mı değil diyorum diğer tarafa dönüyorum bu sefer oradan ittiriyor merak ediyorum acaba rahatsız mı ediyorum diye
birprensesvebirprensannesi Kbraelif_15 Benimkide öyle çok şükür her hareket ettiğinde çok hoşuma gidiyor benim hep böyle olsun inşallah 🙏
Kbraelif_15 birprensesvebirprensannesi Benimde hoşuma gidiyo hatta sürekli karnımı izliyorum 🥰 ama bazen çok canım acıyo kendini öyle bi itiyo ki karnımı delip çıkacak gibi 🥺
Kbraelif_15 Hmsrqw Doktorumuzda öyle dedi aslında bebeğin hareketli olmasından korkma hareketsiz olmasından kork demişti ama benim ki hiç dinlenmiyo 😃
NAZ2333 Kbraelif_15 aynen oyle canm bizde yarin 33 haftalik olcaz insallah yururken bile ya rahat vermiyo sipam