Öncelikle dün gece 4:18de zorunlu sezeryan oldum çünkü 2 gündür kanımda çıkan enfeksiyon yüzünden ateşim çıktı ilk önce hastaneye geldıgım de covid süphesi sanıp benım covid alanına aldılar orda baya bi agrım sancım hersey var yani daha sonra orda serum falan verdıler eve yolladılar ve öğrendim ki kanımda enfeksiyon var ayrıyetten de kan pıhtılaşması olmus gece 2 de ambulans çağırdık eve acilen gerı geldık hastaneye çünkü atesım 38 olmus ve sancım başlamış kanamam da var nstye bağladılar bebeğin kalbı cok hızlı atıyormuş hemen yatıs verdıler hastaneye odaya çıktım üzerimi degıstırdım yataga yattım saat 4 oldu bu arada ve birden bebeğimin kalbının durdugunu söylediler apartopar sezeryana aldılar tam 4.18de bebeğim dünyaya gelmiş ve solunum güçlüğü çekiyor dedıler acilen yoğum bakıma almışlar saatler sonra gördüm bebeğimi 😔😔 Allah kimsenın başına böyle bi durum yaşatmasın suan bende antibiyotik kullanıyorum bebeğim de kullanıyor İnşallah en kısa zaman da bebeğime kavuşacam 🤲🏻😔