19+3. Haftamdayım. Yaklaşık 2 haftadır sağ üst bacağımda sürekli uyuşukluk hissediyorum. Hiç geçmeyen bir uyuşukluk. 1 2 gündür aynı bölgede ağrı başladı. Doktoruma danıştığımda hamilelikte bu gibi durumlar çok normal dedi ve bel ağrısı bacağına vurmuş olabilir dedi yine de gözlemleyeceğiz. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Geçici mi yoksa kalıcı mı bu durum çok merak ediyorum 😔