Sirinimm Kızlar 39. Haftamdayım sabah kontrolde doktorum rahmini çektim dedi kanaman olabilir korkma dedi baya zorladı şimdi kanamam var hafifte ağrı var sizce doğumum ne zaman başlar
ikincikezanne_ Sirinimm rahmini çektim ne demek ben bilmiyorum 🤷♀️ Doğum başlasın diye müdahale mi ettim demek istedi acaba
Sirinimm Syma-ma sordum canım aynı cevabı verdi yine sanırım doğum başlatmak için yaptı hatta bunu normalde ebeler yapar falanda dedi