eymaAltndal Bugün 17+2 oldum ve kontrolüm vardi 1 kizim vardi ve 2.sininde kiz olacagini ögrendim bütün belirtiler erkek yönündeydi çin takvimi ikili test ve kalp atişi bulantılar falan ilk hamileliğimden farkliydi ama kiz oldu yine demem oki cin takvimi belirtiler hepsi boş allah ne derse o 😇😘
1prensesannesi eymaAltndal aynen canım benimde öyle 1kizim var çin takvimi erkek diyordu 1kizim daha olacak ki bu hamileligim ilk hamileligimden tamamen farklı 😂😂😂
Duyguynrky Ben de hepsi erkek çıkmıştı erkek belirtileride yaşadım ama kız belirtileride çoktu erkek oluyor 😁 ama anatomik taramamızda artık emin oldum ben doktorum 18.haftada erkek demişti ama genelde kız diye düşünüyordum oğluşum gelcek inşallah