Mlkrfk Melos2234 benim de son 43 ama daha doğumu hiç konuşmadık doktorla siZ gününüzü almışsınız ne güzel bizim de belli olsa ona göre hareket ederiz 😇🙏
Srcozlm17 tazeaane 32.haftamdayım bende de sırt omuz bel ve kol agrım var acaba normal mi bu haftalarda
Eliz21 Sooonn 55 bende çok heyecanlıyım ikinci hamileliğim sağlıcakla hepimiz kucağımıza alırız inşallah
Duygus97 Son 87 inşallah 😍 geçer mi bu günler ya bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum tabii zamanında sağlıkla gelsin de 🌺
BirMuallime Best11 doktor da kilosu gelişimi iyi dedi 3 hafta falan önde gidiyor zaten gelişim olarak.inşallah sağlıkla gelir canım sağ olasın 😊
Selin48 Best11 ya bende arasıra adet ağrısına benzer şeyler oluyor acaba yalancı sancımı diye düşünüyorum bende hiç bilmiyorum 🤷♀️