Çatı muayenesi için daha erken zaten 38. Falan olursunuz. Herşeyin normali normal olduğu için normal doğum birinci tercihiniz olsun. Tabi çatı muayenesi olursunuz doktor normal olamazsın veya suyun azalır ya da başka komplikasyonlar gelişir mecburen sezaryen olursunuz ona da yapacak birşey yok. Bende ilkini sezeryen oldum. İki türlü de doğum yapıyorsun sonuçta. Birisinin ağrısını doğurana kadar yaşıyorsun diğerinin ağrısının doğurduktan sonra yaşıyorsun. Size tavsiyem isteğe bağlı sezaryen olmayın.