Minik_kalplim_ doktorun verdiğini kullandım tabi ki diş ağrısı için hemde kaç antibiyotik denedim olmadı geçmedi en son kendi kafındoğumcum sağolsun Bi antibiyotik yazdı günde 3 defa her öğünde iki tane yani günde 6 tane antibiyotik 3 tane de parol alıyordum elbette zararlı ama dayanılmayacak seviyeye gelince işte yapacak Birşey yok ama parol kullanabilirsin kendine zukm etme