Filizaybars Arkadaşlar bir türlü randevu alamıyorum bu hastanede takip olan arkadaşlar nasıl randevu alıyorsunuz ?
kubraannecikk1 Filizaybars bende alamıyorum okadar sinirlerim bozuluyor ki 🤦 Özele gidiyorum normalde detaylı ultrasonu şehir hastanesinde yaptırayım diye düşündüm bir türlü bulamadım en son vazgeçtim🤷
saideeeee Babiesmini öyle nasıl oluya istediğin doktora veriyolar mı bende 1 aydır randevu kovalıyorum alamıyorum
Merveulskin123 saideeeee bende bursa şehir hastanesine gidiyorum kontrollere sabah erkenden sıra alanlar oluyor gittiğiniz gün hangi doktora boş yer varsa ona veriyolarlar
Merveulskin123 Ben sürekli mhrsden takip ediyorum talep oluşturuyorum açılınca anında sms geliyor randevumu öyle oluşturuyorum